.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كروبي به هيچ وجه كناره گيري نخواهد كرد

مشاور ارشد كروبي گفت: با شناختي كه از كروبي دارم اگر از خود ايشان نيز مي شنيدم باور نمي كردم، چرا كه ايشان سرداري نيست كه سربازان خود را در ميدان معركه رها كند و شما مطمئن باشيد كروبي تا انتها در صحنه باقي خواهد ماند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از زمان اعلام نامزدي كروبي، دهها و شايد صدها بار از سوي افراد و سايت هاي مختلف خبر كناره‌گيري كروبي به نفع ديگر نامزدها اعلام شده است و هر بار كروبي، افراد و گروههاي حامي وي، بر حضور در انتخابات تا انتها تاكيد داشتند.
محمد رضا عباسي فر مشاور ارشد مهدي كروبي كه سابقه 12 سال عضويت در شوراي نگهبان را در كارنامه خود دارد، ضمن تكذيب و تقبيح شايعه كناره‌گيري كروبي از عرصه رقابت انتخابات رياست جمهوري دهم تصريح كرد: از زمان اعلام نامزدي كروبي، دهها و شايد صدها بار از سوي افراد و سايت هاي مختلف خبر كناره‌گيري كروبي به نفع ديگر نامزدها اعلام شده است و هر بار كروبي، افراد و گروههاي حامي وي، بر حضور در انتخابات تا انتها تاكيد داشتند.
وي افزود: با شناختي كه از كروبي دارم اگر از خود ايشان نيز مي شنيدم باور نمي كردم، چرا كه ايشان سرداري نيست كه سربازان خود را در ميدان معركه رها كند و شما مطمئن باشيد كروبي تا انتها در صحنه باقي خواهد ماند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.